CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 12, 2011

Contest SAya Fobia Dengan Dot Dot Dot


Dateline  : 5th Feb 2011

Wa nak tag:-
1. Fara
2.Lyn
3. Cik Mima
4. Cik Bedah Laser
5. Azue
6.Zai

Wa Fobia dengan menatang ni

 ULAARRRRR
Wa xbuh gambar dia sbb wa mmg geli geleman n fobia ya amat.
Da kes yg wa nyaris2 nak pengsan. Kejadian berlaku kat Genting. Wa ngan BFF wa kunun nak berpoya2 la kat sana. Memula kami berjalan2 meronda2 kat indoor theme park dia...Wa pun leka la memandang ke kiri dan kekanan...Tengah wa ralit2 tu tetiba mcm ada org kat tepi wa yang hulur sesuatu...Bila wa pusing ......Tu dia..ada pekerja theme park tu yang sua ular sawa betul2 kat muka wa....Wa terus lemah longlai n terjelepuk terduduk kat lantai. Nasib baik BFF wa si ina ada kat belakang. Dia yg tangkap wa ms wa lemah longlai tu....Smua mcm dah panic kejap...Ina pun gelabah...

Itu la pengalaman wa yg fobia amat kat ular....hehehehehhe


1 comment:

sri juju said...

nasib baek tak pengsan mse tu . heheh !

btw , thanks join and all the best .